Outdoor, który jest najstarszym medium na świecie, dzięki technologii zyskał zupełnie nowe możliwości i jest jednym z najszybciej rozwijających się mediów.
Świat outdooru
InspiracjePrzedstawiamy zalety reklamy Out Of Home
Nieunikniony kontakt z reklamą
Odbiornik telewizyjny można wyłączyć, gazetę wyrzucić, ale trudno poruszać się po ulicy z zamkniętymi oczami. Warunkiem oddziaływania reklamy jest po prostu wyjście na zewnątrz. Przekazy płynące z plakatów są odbierane niezależnie od woli odbiorcy.
- OUTDOOR DZIAŁA 24 GODZINY NA DOBĘ
Masowy zasięg
Proces fragmentaryzacji mediów elektronicznych i drukowanych powoduje, że reklama zewnętrzna pozostaje ostatnim medium o masowym zasięgu oddziaływania.
- OUTDOOR DOCIERA DO MASOWEJ WIDOWNI
- WIDOWNIA OOH STALE ROŚNIE
- SIŁA AGLOMERACJI
Atrakcyjna widownia
Liczba mieszkańców miast wzrasta z roku na rok i po raz pierwszy w historii przekroczyła 3 miliardy, czyli ponad 50 % społeczeństwa. Mieszkańcy miast to świadomi konsumenci wykorzystujący na co dzień zaawansowane technologie. Za pomocą Outdooru dotrzesz do najbardziej aktywnych i najatrakcyjniejszych dla marketerów grup konsumentów: od młodzieży, aktywnych profesjonalistów i nowoczesnych rodzin chętnie odwiedzających centra handlowe do odpowiedzialnych za codzienne zakupy klientów hipermarketów.
- REKLAMA ZEWNĘTRZNA JEST CZĘŚCIĄ PRZESTRZENI PUBLICZNEJ
- DZIAŁA ZAWSZE, GDY JESTEŚMY OUT OF HOME
Duża częstotliwość kontaktu
Wynika z faktu, iż ludzie poruszając się wielokrotnie po tych samych trasach w ciągu tygodnia, czy nawet jednego dnia mają kontakt z wieloma ekspozycjami tej samej reklamy, dzięki czemu z łatwością zapamiętują przekaz reklamowy.
- OUTDOOR POZWALA PRECYZYJNIE DOTRZEĆ DO WYRABRANYCH GRUP DOCELOWYCH
Elastyczność
Kampania reklamy zewnętrznej może być przeprowadzona w całym kraju, w jednym województwie, mieście czy nawet w jednej dzielnicy. Wybór nośników reklamy zewnętrznej od tablic, przez podświetlane citylighty do spektakularnych powierzchni pozwala na zrealizowanie różnych celów kampanii, a różnorodność umiejscowienia nośników sprawia, że za ich pośrednictwem można dotrzeć do różnych grup, wybranych odbiorców.
- JEDEN CZŁOWIEK = RÓŻNE ZACHOWANIA KONSUMENCKIE
- OTOCZENIE DETERMINUJE NASZE ZACHOWANIA KONSUMENCKIE
Oddziaływanie obrazem
Plakat najlepiej eksponuje markę, produkt, wygląd. Reklama zewnętrzna jest idealna dla produktów, dla których istotne są aspekty wizualne (np.: odzież, kosmetyki, żywność), jak również wtedy, gdy celem jest zaprezentowanie nowego produktu lub podkreślenie jakiejś jego cechy. Szerokie możliwości kształtowania przekazu reklamowego wykorzystującego nośnik i umieszczony na nim plakat sprawiają, iż reklama zewnętrzna oferuje niemal nieograniczony potencjał kreatywny.
- JAK BYĆ ZROZUMIAŁYM
- JAK SIĘ WYRÓŻNIĆ
Innowacyjność
Najbardziej nowatorskie kampanie reklamowe nie mogą się odbyć bez udziału reklamy zewnętrznej. Branża outdoorowa nieustannie zaskakuje nowymi pomysłami – niestandardowym wykorzystywaniem tradycyjnych nośników, stosowaniem form przestrzennych czy nowymi technologiami jak nośniki o zmiennej ekspozycji czy ekrany plazmowe.
DIGITAL OOH:
- SZYBKOŚĆ, DOPASOWANIE, ELASTYCZNOŚĆ
- NOWY SPOSÓB NA INTERAKCJE Z KONSUMENTAMI
- NOWA JAKOŚĆ WSPÓŁPRACY Z MIASTAMI
- NOWA JAKOŚĆ KOMUNIKACJI DLA MIESZKAŃCÓW