Świat outdooru

Inspiracje

Outdoor, który jest najstarszym medium na świecie, dzięki technologii zyskał zupełnie nowe możliwości i jest jednym z najszybciej rozwijających się mediów.


Przedstawiamy zalety reklamy Out Of Home

Nieunikniony kontakt z reklamą


Odbiornik telewizyjny można wyłączyć, gazetę wyrzucić, ale trudno poruszać się po ulicy z zamkniętymi oczami. Warunkiem oddziaływania reklamy jest po prostu wyjście na zewnątrz. Przekazy płynące z plakatów są odbierane niezależnie od woli odbiorcy.

  • OUTDOOR DZIAŁA 24 GODZINY NA DOBĘ

Masowy zasięg


Proces fragmentaryzacji mediów elektronicznych i drukowanych powoduje, że reklama zewnętrzna pozostaje ostatnim medium o masowym zasięgu oddziaływania. 

  • OUTDOOR DOCIERA DO MASOWEJ WIDOWNI
  • WIDOWNIA OOH STALE ROŚNIE
  • SIŁA AGLOMERACJI

Atrakcyjna widownia


Liczba mieszkańców miast wzrasta z roku na rok i po raz pierwszy w historii przekroczyła 3 miliardy, czyli ponad 50 % społeczeństwa. Mieszkańcy miast to świadomi konsumenci wykorzystujący  na co dzień zaawansowane technologie. Za pomocą Outdooru dotrzesz do najbardziej aktywnych i najatrakcyjniejszych dla marketerów grup konsumentów: od młodzieży, aktywnych profesjonalistów i nowoczesnych rodzin chętnie odwiedzających centra handlowe do odpowiedzialnych za codzienne zakupy klientów hipermarketów.

  • REKLAMA ZEWNĘTRZNA JEST CZĘŚCIĄ PRZESTRZENI PUBLICZNEJ
  • DZIAŁA ZAWSZE, GDY JESTEŚMY OUT OF HOME

Duża częstotliwość kontaktu 


Wynika z faktu, iż ludzie poruszając się wielokrotnie po tych samych trasach w ciągu tygodnia, czy nawet jednego dnia mają kontakt z wieloma ekspozycjami tej samej reklamy, dzięki czemu z łatwością zapamiętują przekaz reklamowy.

  • OUTDOOR POZWALA PRECYZYJNIE DOTRZEĆ DO WYRABRANYCH GRUP DOCELOWYCH

Elastyczność


Kampania reklamy zewnętrznej może być przeprowadzona w całym kraju, w jednym województwie, mieście czy nawet w jednej dzielnicy. Wybór nośników reklamy zewnętrznej od tablic, przez podświetlane citylighty do spektakularnych powierzchni pozwala na zrealizowanie różnych celów kampanii, a różnorodność umiejscowienia nośników sprawia, że za ich pośrednictwem można dotrzeć do różnych grup, wybranych odbiorców. 

  • JEDEN CZŁOWIEK = RÓŻNE ZACHOWANIA KONSUMENCKIE
  • OTOCZENIE DETERMINUJE NASZE ZACHOWANIA KONSUMENCKIE


Oddziaływanie obrazem 


Plakat najlepiej eksponuje markę, produkt, wygląd. Reklama zewnętrzna jest idealna dla produktów, dla których istotne są aspekty wizualne (np.: odzież, kosmetyki, żywność), jak również wtedy, gdy celem jest zaprezentowanie nowego produktu lub podkreślenie jakiejś jego cechy. Szerokie możliwości kształtowania przekazu reklamowego wykorzystującego nośnik i umieszczony na nim plakat sprawiają, iż reklama zewnętrzna oferuje niemal nieograniczony potencjał kreatywny.

  • JAK  BYĆ ZROZUMIAŁYM
  • JAK SIĘ WYRÓŻNIĆ

Innowacyjność


Najbardziej nowatorskie kampanie reklamowe nie mogą się odbyć bez udziału reklamy zewnętrznej. Branża outdoorowa nieustannie zaskakuje nowymi pomysłami – niestandardowym wykorzystywaniem tradycyjnych nośników, stosowaniem form przestrzennych czy nowymi technologiami jak nośniki o zmiennej ekspozycji czy ekrany plazmowe. 

DIGITAL OOH:

  • SZYBKOŚĆ, DOPASOWANIE, ELASTYCZNOŚĆ
  • NOWY SPOSÓB NA INTERAKCJE Z KONSUMENTAMI
  • NOWA JAKOŚĆ WSPÓŁPRACY Z MIASTAMI
  • NOWA JAKOŚĆ KOMUNIKACJI DLA MIESZKAŃCÓW

Zapisz się do Newslettera Clear Channel.