Odpowiedzialny biznes

Relacje

Wiemy, jak ważna jest społeczna odpowiedzialność biznesu. Właśnie dlatego dbamy o naszych pracowników, stosujemy ekologiczne rozwiązania i szanujemy standardy etyczne. Ponadto od lat wspieramy organizacje charytatywne oraz różne akcje społeczne. Oto kampanie, w które zaangażowało się Clear Channel.

KAMPANIA #1

#NoBeautyInPlastic

#NoBeautyInPlastic to kampania edukacyjna przeciwko używaniu jednorazowego plastiku. Na problem zwracają uwagę fotografie Daniela Petryczkiewicza, który w wyjątkowy sposób łączy sztukę i ekologię w dającą do myślenia całość. Autor protestuje przeciwko kupowaniu warzyw i owoców zawijanych w opakowania foliowe czy kupowaniu wody w jednorazowych butelkach. Zachęca z kolei m.in. do używania wielorazowych toreb.

KAMPANIA #2

#inPINK


Płyta muzyczna „in PINK 5 – Maciej Ulewicz prezentuje….” to element kampanii na rzecz walki z rakiem piersi stworzonej przez polski oddział Estée Lauder Companies i Universal Music Polska. Połowa zysku z każdego sprzedanego egzemplarza wspiera badania nad lekiem na raka piersi prowadzone w Ośrodku Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie. Sama firma Estée Lauder Companies od lat angażuje się w poszukiwanie leku na raka piersi, szerzy wiedzę dotyczącą zdrowia piersi oraz znaczenia profilaktyki. Wspiera przy tym Fundację na rzecz Badań nad Rakiem Piersi (BCRF), organizację typu „non-for-profit”, która finansuje innowacyjne badania kliniczne i translacyjne na całym świecie. 

KAMPANIA #3

#Dotykasz-Wygrywasz

Akcja re-CYC(ling) odbyła się w ramach III edycji kampanii DOTYKAM=WYGRYWAM na rzecz profilaktyki raka piersi. Organizowała ją marka Panache, w której prawie w 100 salonach w Polsce znalazły się “Kosze na biustonosz”. Za wrzucenie do nich starego biustonosza wręczano bon o wartości 20 zł do wykorzystania w sklepach Panache. Zebraną bieliznę sprzedano firmie budowlanej Leier, która wykorzystała je jako alternatywne źródło energii. Całkowity zysk z recyklingu przekazano na rzecz stowarzyszenia wspierającego walkę z rakiem piersi – Polskie Amazonki Ruch Społeczny.

W ramach kampanii w 5 największych miastach w Polsce pojawiły się billboardy i citylighty inicjujące akcję. Uczestnicy konkursu mieli odnaleźć ich lokalizację i zrobić sobie zdjęcie z jednym z nich w tle. Najciekawszą fotografię nagrodzono biustonoszem Panache.

KAMPANIA #4

#NeuroPozytywni


Uczestniczyliśmy w kampanii edukacyjnej dotyczącej postrzegania chorych na epilepsję organizowanej przez fundację Neuropozytywni. To organizacja pożytku publicznego udzielająca wsparcia osobom zmagającym się z chorobami mózgu oraz ich bliskim. Jej cele to szerzenie wiedzy o chorobach mózgu, zjednoczenie środowiska specjalistów oraz doprowadzenie do zmian systemowych ułatwiających leczenie oraz rehabilitację.

KAMPANIA #5

#RoślinnieJemy


Byliśmy partnerem kampanii #RoślinnieJemy zachęcającej do sięgania po produkty roślinne. Odbiorcy mogli dowiedzieć się, że posiłki roślinne można przyrządzać szybko, a przy tym smacznie. Nośniki reklamowe promujące akcję znalazły się w Krakowie, Warszawie, Wrocławiu, Trójmieście, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Radomiu i Aglomeracji Śląskiej.

KAMPANIA #6

#WolontariatPracowniczy


Uczestnicząc w wolontariacie pracowniczym, chcemy wspierać potrzebujących. To idea wpisująca się w społeczną odpowiedzialność biznesu. 

Zapisz się do Newslettera Clear Channel i śledź na bieżąco wydarzenia ze świata Outdooru.