Aktualności

Powrót do listy

Clear Channel Poland poszerza swoją sieć City Digitali o ekrany umieszone na zasilanych energią odnawialną ekologicznych stacjach ładowania pojazdów elektrycznych Green Digital

Data publikacji: 2023-07-12 Dodaj do ulubionych




Zasilane zielonym, certyfikowanym prądem nowoczesne nośniki LED uzupełniają ofertę premium digitali miejskich Clear Channel Poland (CCP). Zasięg 9 największych polskich aglomeracji, w których dotychczas dostępne były nośniki typu City Digital należące do firmy, zwiększa się o jakościowe ekrany zlokalizowane w miastach powyżej 20 tysięcy mieszkańców. Nowe ekrany stanowią atrakcyjne medium, pozwalające na kreatywną i dostosowaną do potrzeb komunikację, a jednocześnie gwarantują mierzalny udział w ograniczaniu śladu węglowego Clear Channel Poland oraz współpracujących z nią firm i marek. 

Nośniki zwiększają zasięg dotychczasowego portfolio CCP. Planowane jest, również, udostępnienie ich w ramach specjalnego pakietu. Jednostką rozliczeniową, jak w przypadku wszystkich ekranów digitalowych Clear Channel Poland, jest CPM DOOH. Zakup oferty możliwy jest zarówno w ramach sprzedaży bezpośredniej, jak i w kanale programmatic w ramach platformy reklamowej Clear Channel LaunchPAD. Kampanie z wykorzystaniem  wszystkich ekranów digital oraz nośników klasycznych stanowiących ofertę Clear Channel Poland mogą być planowane z uwzględnieniem wskaźnika dopasowania do GC, affinity index, dzięki zastosowaniu innowacyjnego narzędzia jakim jest Clear Channel Radar®.

Nowe ekrany w ofercie Clear Channel to efekt współpracy nawiązanej z Pure City, spółką, która ma obecnie podpisane umowy na ponad 80 lokalizacji w całej Polsce. Do końca 2025 r. sieć ma obejmować ponad 750 ekoelektrostacji – nowoczesnych nośników LED będących jednocześnie ekologicznymi stacjami ładowania pojazdów elektrycznych. Już teraz treści reklamowe z 10 ekoleketrostacji docierają do około 1,5 mln widzów miesięcznie. Zielone ekoelektrostacje Pure City dzięki starannie wybranym lokalizacjom zapewniają duży zasięg treści marketingowych reklamodawców, a zarazem dają możliwość wygodnego ładowania pojazdu prądem z farmy wiatrowej w Darżynie. Jednocześnie 10% czasu reklamowego będzie udostępniane na potrzeby miast i edukacji w zakresie zmian klimatycznych oraz komunikacji społeczności lokalnej w tym obszarze.

„Sukcesywnie poszerzamy sieć ekranów w najlepiej eksponowanych lokalizacjach przestrzeni miejskiej. Wszystko to po to aby oferować reklamodawcom jak największy zasięg kampanii. Zdajemy sobie sprawę, z tego, że nasza infrastruktura stanowiąca jej fizyczną część to nie tylko ogromny potencjał, ale również wielka odpowiedzialność. Jesteśmy na własnej, ambitnej drodze do zeroemisyjności. Współpraca z takim partnerem jakim jest Pure City to kolejny krok, który pozwala nam na redukcję śladu węglowego. Jesteśmy przekonani, że zarówno rosnący potencjał sieci naszego partnera, jak i jej filozofia doskonale wpisują się, również, w potrzeby odpowiedzialnych marek, które na co dzień wspieramy w realizacji ich celów” mówi Joanna Szymańska, Development & Operations Director, Clear Channel Poland.

"Nasze zasilane energią wiatrową nośniki LED gwarantują realne i mierzalne ograniczenie śladu węglowego, a dzięki atrakcyjnym lokalizacjom - między innymi w parkach handlowych w miastach powyżej 40 tys. mieszkańców - zapewniają dotarcie do szerokiej i atrakcyjnej grupy odbiorców. Dodatkowo, fakt, że jesteśmy w 100% ekologiczni daje unikalny kontekst do komunikacji ekologicznych produktów, usług i treści oraz ekspozycji marek dbających o zrównoważony rozwój” – podkreśla Wojciech Bieńkowski, CEO Pure City.

Archiwum

Zapisz się do Newslettera Clear Channel.