Nasz zespół

Nasz zespół

Dariusz Janczewski, CEO Clear Channel Poland



Jako Dyrektor Zarządzający wytycza i realizuje strategię rozwoju CCP. Doświadczenie branżowe i kompetencje managerskie zdobywał w międzynarodowych sieciach. Zanim objął stanowisko Dyrektora Zarządzającego Clear Channel Polska przez ponad 7 lat był związany z Viacom International Media Networks w Polsce, gdzie pełnił funkcję dyrektora generalnego. Wcześniej przez 13 lat pracował w domu mediowym OMD Media, gdzie odpowiadał za rozwój biznesu, planowanie strategii medialnych i komunikacyjnych. Karierę zaczynał w agencjach Saatchi & Saatchi oraz w Ogilvy & Mather.

"Przyszłość OOH to digital: sprofilowany i intrygujący przekaz gwarantuje marketerom wyjątkowe uzupełnienie działań komunikacyjnych".



Marcin Ciężki, CFO Clear Channel Poland



Dołączył do zespołu CCP w 2019 roku w roli CFO oraz Compliance Officer. Posiada ponad 15 letnie doświadczenie w zarządzaniu finansami, kontrolingu oraz rozwoju business intelligence, łącząc doświadczenia wielu sektorów takich jak FMCG, TELCO oraz wydawniczego. Przed dołączeniem do CCP pełnił menadżerskie role w takich firmach jak PLAY, gdzie był jednym z pierwszych PLAYERS-ów działu finansowego. Ostatnie 6 lat, w roli Head of Controlling, pracował dla Wolters Kluwer, globalnego lidera w zakresie usług i rozwiązań informacyjnych dla profesjonalistów, gdzie odpowiadał za Polskę oraz Rumunię. Marcin oprócz magistra, posiada tytuł MBA na Uczelni Łazarskiego oraz międzynarodowy certyfikat CIMA


"Digitalizacja to nie slogan, a część DNA każdego, kto pracujące w zespole CCP. Nawet w finansach!"



Marcin Krzemiński, Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu




Marcin Krzemiński pracował dla największych firm z sektora TMT (Technology, Media, Telecommunications) m.in. :Orange, T-Mobile, Plus GSM, Netia, Tele 2. Brał udział w projektach strategicznych z zakresu ekspansji, a także rozwoju i utrzymania produktów. Ciekawym doświadczeniem była praca w katarskiej grupie telekomunikacyjnej Ooredoo Group właściciela operatorów telekomunikacyjnych z Kataru, Omanu, Kuwejtu, Algierii, Tunezji, Iraku, Indonezji oraz Birmy. W 2016 roku Marcin zajmował się rozwojem rozwiązań TV w Huawei.


Michał Kaliński, Dyrektor Sprzedaży


Michał ma ponad 20 letnie doświadczenie w sprzedaży mediów. Przez 8 lat związany z grupą Bauer, gdzie odpowiadał za strategię, negocjacje oferty korporacyjnej, a także wykorzystanie potencjału grupy do efektywnej sprzedaży. Współpracował (lub prowadził rozmowy) z największymi domami mediowymi jak: GroupM, Publicis Media, Grupa Havas, OMD, Media Direction, Dentsu Aegis Polska, Grupa Media. Wcześniej związany z Biurem Reklamy TVP.


"70% decyzji zakupowych podejmowanych jest w miejscu sprzedaży. Dlatego nasze nośniki towarzyszą konsumentom w ich podróży zakupowej, zarówno w przestrzeni miejskiej, jak i w samej galerii handlowej”.



Zapisz się do Newslettera Clear Channel i śledź na bieżąco wydarzenia ze świata Outdooru.