Dołączył do zespołu CCP w 2019 roku w roli CFO oraz Compliance Officer. Posiada ponad 15 letnie doświadczenie w zarządzaniu finansami, kontrolingu oraz rozwoju business intelligence, łącząc doświadczenia wielu sektorów takich jak FMCG, TELCO oraz wydawniczego. Przed dołączeniem do CCP pełnił menadżerskie role w takich firmach jak PLAY, gdzie był jednym z pierwszych PLAYERS-ów działu finansowego. Ostatnie 6 lat, w roli Head of Controlling, pracował dla Wolters Kluwer, globalnego lidera w zakresie usług i rozwiązań informacyjnych dla profesjonalistów, gdzie odpowiadał za Polskę oraz Rumunię. Marcin oprócz magistra, posiada tytuł MBA na Uczelni Łazarskiego oraz międzynarodowy certyfikat CIMA.
|
Nasz zespół
Nasz zespółMarcin Ciężki, General Manager, Członek Zarządu
Filip Hołowczyc, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu
Filip Hołowczyc jest od blisko dwudziestu lat związany z branżą medialną. Zdobywał doświadczenie zawodowe w domach mediowych (MediaCom, OMD i ZenithOptimedia), po stronie wydawców (o2.pl, Infor.pl i Grupa Wirtualna Polska), a ostatnio po stronie klienta (Philip Morris International). W swojej karierze zawodowej był odpowiedzialny za tworzenie i egzekucję strategii digitalowej oraz budowanie i zarządzanie zespołami, realizację celów sprzedażowych wraz z nawiązywaniem efektywnych i długoterminowych relacji z kluczowymi klientami, jak i wdrażanie narzędzi wspierających marketing i sprzedaż B2C. |
Joanna Szymańska, Dyrektor Produktu, Rozwoju i Operacji
Ponad 18 lat doświadczenia w mediach. Specjalizuje się w budowaniu strategii marek i skutecznym ich wdrożeniu. Z sukcesem zajmowała się zarzadzaniem portfolio firmy oraz wprowadzeniem nowych produktów na rynek. Ma doświadczenie w budowaniu customer experience. Swoje obecne obowiązki w Clear Channel realizuje zgodnie z zasadą: „Najlepszą reklamę robią zadowoleni klienci.” (Philip Kotler) |