RADAR I ANALIZA EFEKTYWNOŚCI KAMPANII

Produkty

Clear Channel RADAR® to, nowe, innowacyjne narzędzie, które usprawni planowanie kampanii OOH w oparciu o nośniki Clear Channel Polska.

Analiza po kampanii: Mierzenie efektywności

W dobie rosnącego zapotrzebowania na dane, dostępne są liczne badania i raporty, które pomagają mierzyć efektywność kampanii. Badania takie jak Drive2Store, profil behawioralny użytkownika czy Brand Lift dostarczają cennych insightów, które mogą wspierać planowanie kolejnych działań reklamowych. Analiza tych danych pozwala reklamodawcom lepiej zrozumieć, jak kampania wpłynęła na grupy docelowe, a także jak zmieniło się postrzeganie marki i skłonność do zakupów.

Brand Lift: Ocena wpływu na markę

Badanie Brand Lift to metoda oceny wpływu kampanii na świadomość i postrzeganie marki. Przeprowadzane jest za pomocą ankiet, które są wysyłane do osób przebywających w pobliżu ekranów outdoorowych. Pozwala mierzyć efektywność działań marketingowych pod kątem wzrostu rozpoznawalności marki, lojalności klientów czy intencji zakupowych. Wyniki badania Brand Lift dostarczają firmom cennych informacji, które mogą posłużyć do optymalizacji przyszłych strategii marketingowych.

Profil behawioralny użytkownika reklamy

Analiza profilu behawioralnego użytkowników, którzy mieli kontakt z kampanią outdoorową, umożliwia lepsze zrozumienie zasięgu i skuteczności reklamy. Wykorzystując dane mobilne i geolokalizacyjne, można dokładnie określić, do jakiej grupy (pod kątem danych dot. demografii/zainteresowań/odwiedzanych miejsc) dotarła kampania.

Badanie pozwala ocenić czy dzięki wybranym lokalizacjom udało się dotrzeć do grupy celowej.

Raport Drive2Store: Zmierzenie ruchu i sprzedaży

Raport Drive2Store to narzędzie, które pozwala reklamodawcom ocenić efektywność kampanii outdoorowych w kontekście generowania ruchu w punktach sprzedaży. Dzięki szczegółowej analizie danych, możliwe jest określenie, które lokalizacje przyniosły najlepsze wyniki, jakie godziny i dni były najskuteczniejsze oraz w jaki sposób kampania wpłynęła na decyzje zakupowe konsumentów.

Zdjęcie pochodzi z serwisu Clear Channel Poland

W cyfrowym świecie znajduje się mnóstwo danych, które pozwalają nam lepiej zrozumieć/poznać odbiorców i umożliwiają ich precyzyjne targetowanie.

Clear Channel RADAR® jest pomostem między, pozwalającym zrozumieć zachowania konsumentów, cyfrowym światem danych, a zdolnością Outdooru do budowania szerokiego zasięgu. Mostem, który łączy te dwa elementy, aby efektywnie zaplanować kampanie OOH.

Nadrzędnym celem Clear Channel jest, aby nasi klienci mogli podejmować świadome decyzje dotyczące wyborów nośników do kampanii. Dlatego zainwestowaliśmy w Clear Channel RADAR®, aby dostarczać naszym reklamodawcom informacji pomocnych w tym procesie.

Clear Channel RADAR® zapewnia potężną dawkę „insightów” o użytkownikach Outdooru, w tym, nie tylko dane demograficzne, dane o lokalizacji czy miejscach, które odwiedzili, ale również dane o aktywności online, podczas przeglądania Internetu w domu i poza nim.

Dane te pozwalają na bardziej efektywne, elastyczne planowanie kampanii na nośnikach z oferty Clear Channel.


Użyta w badaniu technologia dostarcza bezcennych informacji, aby stworzyć na naszych nośnikach skuteczniejszą kampanię, zapewniającą silne zaangażowanie konsumentów

Clear Channel RADAR® wykorzystuje dane, aby zidentyfikować i sklasyfikować odbiorców, którzy mają bezpośredni kontakt z naszymi nośnikami. Nakłada na siebie zachowania odbiorców w świecie offline i online dzięki czemu tworzy atrybuty i profile, do precyzyjnego planowania kampanii, wybierając te nośniki, które najlepiej pasują do grupy celowej klienta.

Jak to działa? Identyfikujemy widownię OOH na podstawie odległości od nośnika. Następnie analizujemy wzorce przemieszczania się i zachowania wszystkich, którzy przechodzili obok naszych nośników w ciągu ostatnich 30 dni. Łączymy dane offline z danymi online dzięki autorskiej metodologii naszego partnera. Wykorzystujemy te dane do tworzenia unikalnych profili opartych na ponad 500 różnych atrybutach. Clear Channel RADAR® pozwala zidentyfikować najlepsze lokalizacje naszych nośników i precyzyjnie dotrzeć do odbiorców zgodnych z kryteriami klienta.

Zapisz się do Newslettera Clear Channel.