Clear Channel RADAR® to, nowe, innowacyjne narzędzie, które usprawni planowanie kampanii OOH w oparciu o nośniki Clear Channel Polska.
Analiza po kampanii: Mierzenie efektywności
W dobie rosnącego zapotrzebowania na dane, dostępne są liczne badania i raporty, które pomagają mierzyć efektywność kampanii. Badania takie jak Drive2Store, profil behawioralny użytkownika czy Brand Lift dostarczają cennych insightów, które mogą wspierać planowanie kolejnych działań reklamowych. Analiza tych danych pozwala reklamodawcom lepiej zrozumieć, jak kampania wpłynęła na grupy docelowe, a także jak zmieniło się postrzeganie marki i skłonność do zakupów.
Brand Lift: Ocena wpływu na markę
Badanie Brand Lift to metoda oceny wpływu kampanii na świadomość i postrzeganie marki. Przeprowadzane jest za pomocą ankiet, które są wysyłane do osób przebywających w pobliżu ekranów outdoorowych. Pozwala mierzyć efektywność działań marketingowych pod kątem wzrostu rozpoznawalności marki, lojalności klientów czy intencji zakupowych. Wyniki badania Brand Lift dostarczają firmom cennych informacji, które mogą posłużyć do optymalizacji przyszłych strategii marketingowych.
Profil behawioralny użytkownika reklamy
Analiza profilu behawioralnego użytkowników, którzy mieli kontakt z kampanią outdoorową, umożliwia lepsze zrozumienie zasięgu i skuteczności reklamy. Wykorzystując dane mobilne i geolokalizacyjne, można dokładnie określić, do jakiej grupy (pod kątem danych dot. demografii/zainteresowań/odwiedzanych miejsc) dotarła kampania.
Badanie pozwala ocenić czy dzięki wybranym lokalizacjom udało się dotrzeć do grupy celowej.
Raport Drive2Store: Zmierzenie ruchu i sprzedaży
Raport Drive2Store to narzędzie, które pozwala reklamodawcom ocenić efektywność kampanii outdoorowych w kontekście generowania ruchu w punktach sprzedaży. Dzięki szczegółowej analizie danych, możliwe jest określenie, które lokalizacje przyniosły najlepsze wyniki, jakie godziny i dni były najskuteczniejsze oraz w jaki sposób kampania wpłynęła na decyzje zakupowe konsumentów.