RADAR® to, nowe, innowacyjne narzędzie, które usprawni planowanie kampanii OOH w oparciu o nośniki Bauer Media Outdoor.
RADAR
ProduktyRADAR

W cyfrowym świecie znajduje się mnóstwo danych, które pozwalają nam lepiej zrozumieć/poznać odbiorców i umożliwiają ich precyzyjne targetowanie.
RADAR® jest pomostem między, pozwalającym zrozumieć zachowania konsumentów, cyfrowym światem danych, a zdolnością Outdooru do budowania szerokiego zasięgu. Mostem, który łączy te dwa elementy, aby efektywnie zaplanować kampanie OOH.
Naszym nadrzędnym celem jest, aby nasi klienci mogli podejmować świadome decyzje dotyczące wyborów nośników do kampanii. Dlatego zainwestowaliśmy w RADAR®, aby dostarczać naszym reklamodawcom informacji pomocnych w tym procesie.
RADAR® zapewnia potężną dawkę „insightów” o użytkownikach Outdooru, w tym, nie tylko dane demograficzne, dane o lokalizacji czy miejscach, które odwiedzili, ale również dane o aktywności online, podczas przeglądania Internetu w domu i poza nim.
Dane te pozwalają na bardziej efektywne, elastyczne planowanie kampanii na nośnikach z naszej oferty.

Użyta w badaniu technologia dostarcza bezcennych informacji, aby stworzyć na naszych nośnikach skuteczniejszą kampanię, zapewniającą silne zaangażowanie konsumentów
RADAR® wykorzystuje dane, aby zidentyfikować i sklasyfikować odbiorców, którzy mają bezpośredni kontakt z naszymi nośnikami. Nakłada na siebie zachowania odbiorców w świecie offline i online dzięki czemu tworzy atrybuty i profile, do precyzyjnego planowania kampanii, wybierając te nośniki, które najlepiej pasują do grupy celowej klienta.
Jak to działa? Identyfikujemy widownię OOH na podstawie odległości od nośnika. Następnie analizujemy wzorce przemieszczania się i zachowania wszystkich, którzy przechodzili obok naszych nośników w ciągu ostatnich 30 dni. Łączymy dane offline z danymi online dzięki autorskiej metodologii naszego partnera. Wykorzystujemy te dane do tworzenia unikalnych profili opartych na ponad 500 różnych atrybutach. RADAR® pozwala zidentyfikować najlepsze lokalizacje naszych nośników i precyzyjnie dotrzeć do odbiorców zgodnych z kryteriami klienta.
