D(OOH) Mobile

Produkty

Retargeting Mobilny: Wsparcie dla kampanii outdoorowych

Jednym z najnowszych trendów w kampaniach outdoorowych jest integracja z retargetingiem mobilnym. To podejście pozwala na wydłużenie czasu kontaktu konsumenta z marką, dzięki emisji reklam na urządzeniach mobilnych. Retargeting mobilny polega na docieraniu do osób, które w określonym czasie znalazły się w pobliżu nośników outdoorowych, na których emitowana była reklama. Dzięki temu możliwe jest kontynuowanie komunikacji z konsumentem poza przestrzenią publiczną, co zwiększa skuteczność kampanii.

Kreacje reklamowe, emitowane na urządzeniach mobilnych, mogą przybrać formę statycznych banerów, interaktywnych reklam lub materiałów wideo. Dzięki temu możliwe jest zwiększenie zasięgu kampanii, zachęcenie konsumentów do odwiedzenia sklepów stacjonarnych lub skierowanie ich na stronę internetową marki.

JAK TO DZIAŁA?

JAK TO DZIAŁA?

  • Kontakt z reklamą na nośniku (D)OOH
  • Emisja reklamy w postaci bannerów statycznych/interaktywnych w aplikacjach mobilnych oraz serwisach www
  • Wizyta na stronie internetowej
  • Wizyta w punkcie


Zapisz się do Newslettera Clear Channel.