Digitale w Galeriach handlowych PREMIUM
ProduktyWznieś swoją markę na wyższy poziom poprzez reklamę w galeriach handlowych
Reklamy w galeriach handlowych trafiają do ogromnej widowni. Nasze totemy umieszczamy w strategicznych punktach i na głównych ciągach komunikacyjnych, dlatego widzi je każdy klient. -Elektroniczna forma i możliwość szybkiej zmiany ekspozycji pozwalają reklamodawcom i domom mediowym na wyjątkową elastyczność. Przekaz reklamowy może być dostosowany do pory, dnia tygodnia, a nawet pogody. Z kolei agencje reklamowe zyskują nieograniczone możliwości kreatywne, mogąc tworzyć zarówno statyczne obrazy, jak i rozbudowane animacje. Umiejscowienie, grupa docelowa oraz wysokiej jakości nośniki czynią digitale reklamą segmentu premium.
W porównaniu do innych mediów (TV czy internetu) reklama w galeriach handlowych zapewnia szeroki zasięg i najwyższą efektywność kosztową dotarcia do odbiorców. spośród wszystkich formatów OOH. 190 elektronicznych powierzchni reklamowych, w 6 aglomeracjach, generuje 13,5 mln wizyt handlowych miesięcznie.
WARSZAWA
- Arkadia
- Galeria Mokotów
- Galeria Wileńska
- Centrum handlowe Wola Park
- Galeria Północna
- Galeria Bemowo
TRÓJMIASTO
- Centrum Riviera – Gdynia
- Forum Gdańsk
WROCŁAW
- Magnolia Park
- Centrum handlowe Aleja Bielany
- Wroclavia
POZNAŃ
- Posnania
KRAKÓW
- Serenada
KATOWICE
- Galeria Katowicka
ŁÓDŹ
- Manufaktura
Zalety reklam w galeriach handlowych:
Zalety reklam w galeriach handlowych:
- dotarcie z przekazem do atrakcyjnej grupy odbiorców,
- szerokie audytorium dzięki lokalizacjom w galeriach handlowych premium,
- wysokiej jakości nośniki cyfrowe o przekątnej 65 cali,
- nośniki na głównych trasach komunikacyjnych galerii,
- precyzja targetowania,
- możliwość emisji filmów, animacji oraz plansz statycznych.
