Digitale w Galeriach handlowych PREMIUM

Produkty

Wznieś swoją markę na wyższy poziom poprzez reklamę w galeriach handlowych


Reklamy w galeriach handlowych trafiają do ogromnej widowni. Nasze totemy umieszczamy w strategicznych punktach i na głównych ciągach komunikacyjnych, dlatego widzi je każdy klient. -Elektroniczna forma i możliwość szybkiej zmiany ekspozycji pozwalają reklamodawcom i domom mediowym na wyjątkową elastyczność. Przekaz reklamowy może być dostosowany do pory, dnia tygodnia, a nawet pogody. Z kolei agencje reklamowe zyskują nieograniczone możliwości kreatywne, mogąc tworzyć zarówno statyczne obrazy, jak i rozbudowane animacje. Umiejscowienie, grupa docelowa oraz wysokiej jakości nośniki czynią digitale reklamą segmentu premium.

14

0

najatrakcyjniejszych galerii handlowych w największych polskich miastach

13

0

mln

wizyt miesięcznie

W porównaniu do innych mediów (TV czy internetu) reklama w galeriach handlowych zapewnia szeroki zasięg i najwyższą efektywność kosztową dotarcia do odbiorców. spośród wszystkich formatów OOH. 190 elektronicznych powierzchni reklamowych, w 6 aglomeracjach, generuje 13,5 mln wizyt handlowych miesięcznie.

WARSZAWA

  • Arkadia
  • Galeria Mokotów
  • Galeria Wileńska
  • Centrum handlowe Wola Park
  • Galeria Północna 
  • Galeria Bemowo


TRÓJMIASTO

  • Centrum Riviera – Gdynia
  • Forum Gdańsk

WROCŁAW

  • Magnolia Park
  • Centrum handlowe Aleja Bielany 
  • Wroclavia


POZNAŃ

  • Posnania

KRAKÓW

  • Serenada


KATOWICE

  • Galeria Katowicka

Zalety reklam w galeriach handlowych:

Zalety reklam w galeriach handlowych:

  • dotarcie z przekazem do atrakcyjnej grupy odbiorców,
  • szerokie audytorium dzięki lokalizacjom w galeriach handlowych premium,
  • wysokiej jakości nośniki cyfrowe o przekątnej 65 cali,
  • nośniki na głównych trasach komunikacyjnych galerii,
  • precyzja targetowania,
  • możliwość emisji filmów, animacji oraz plansz statycznych.

Dostępne moduły sprzedażowe reklam w galeriach handlowych:

Pętla 60

okres kampanii: 1 tydzień lub wielokrotność

emisja: poniedziałek – sobota 

długość  reklamy: 10 sekund

ilość emisji na godzinę: 60

częstotliwość emisji: co 1 minutę


Pętla 30

okres kampanii: 1 tydzień lub wielokrotność

emisja: poniedziałek – sobota 

długość reklamy: 10 sekund

ilość emisji na godzinę: 30

częstotliwość emisji: co 2 minuty

Zobacz film! Digitale w galerii handlowej. Akcja promocyjna z marką Reebok oraz Monolith Films.

Pliki do pobrania

Specyfikacja techniczna emisji digitali

Digitale w galeriach handlowych 0.2 MB

pobierz PDF

Chcesz widzieć więcej
o naszej ofercie?

Skontaktuj się z nami

Zapisz się do Newslettera Clear Channel i śledź na bieżąco wydarzenia ze świata Outdooru.