Why OOH?

Inspiracje

Outdoor to znane od dawna medium masowe. Nieustannie udoskonalane za sprawą nowych technologii, rozwija się razem z aglomeracją, w której znajdują się nośniki – w zawrotnym tempie. Dzięki reklamom outdoorowym jesteś w stanie w efektywny sposób dotrzeć do tysięcy, a nawet milionów potencjalnych odbiorców. Oto główne zalety tego kanału komunikacji:

#1 Zasięg

#1 Zasięg

Aby dotrzeć ze swoim komunikatem do potencjalnych odbiorców, musisz zrobić na nich wrażenie. Profesjonalnie prowadzone kampanie OOH dają możliwość stałego wpływu na olbrzymie grono odbiorców i uzyskania dużej częstotliwości kontaktu z przekazem. Reklamy outdoorowe są wszędzie tam, gdzie ludzie. Towarzyszą im w drodze do pracy, na zakupy i podczas spędzania czasu wolnego. Trafiają na nie na ulicy, przystanku i w centrum handlowym.

Liczba mieszkańców miast przekroczyła 3 miliardy. Uczestnicy życia miejskiego, którzy stanowią już ponad 50% społeczeństwa, są najatrakcyjniejszą dla reklamodawców grupą docelową. Za sprawą reklam outdoorowych docierasz właśnie do wszystkich tych, którzy chętnie robią zakupy i podążają za nowościami.

#2 Elastyczność

#2 Elastyczność

Kampania outdoorowa może swoim zasięgiem obejmować zarówno cały kraj, województwo, miasto lub nawet jedną dzielnicę. W zależności od celów, możesz precyzyjne ustalić obszar styczności z Twoim komunikatem. Zaplanujesz także najkorzystniejsze umiejscowienie nośników w danej okolicy.

Możliwość personalizacji komunikatu zapewnia również szeroki wachlarz dostępnych nośników reklamy. Wybierając spośród citylightów, Supernet 6x3, backlightów, formatów spektakularnych czy digitali miejskich możesz zdecydować się na medium idealne, dobrane do kontaktu z konkretną grupą odbiorców. Pamiętaj, że korzystając z nośnika określonego rodzaju, również przekazujesz wiadomość.

#3 Innowacyjność i skuteczność

#3 Innowacyjność i skuteczność

Obecnie trudno wyobrazić sobie kompleksową kampanię reklamową, która nie korzysta z nośników OOH. Branża outdoorowa stale zwiększa swoją efektywność, czerpiąc z badań i wykorzystując innowacje technologiczne. Zarówno używając tradycyjnych nośników w nieszablonowy sposób, jak i stawiając na te zupełnie nowatorskie, możesz odnieść spektakularny sukces.

Na skuteczność reklamy outdoorowej wpływa jeszcze jeden czynnik. Wszyscy myślimy obrazami. Reklama w formie plakatu, prezentowana np. za pośrednictwem citylightów lub nośników o zmiennej ekspozycji stwarza niemal nieograniczone możliwości kształtowania komunikatu i skutecznego eksponowania marki lub produktu.

Inspiracje

Zapisz się do Newslettera Clear Channel i śledź na bieżąco wydarzenia ze świata Outdooru.