Outdoor Track to badanie widowni reklamy zewnętrznej. Jest realizowane przez Instytut Badań Outdooru, którego jednym z współzałożycieli było Clear Channel Poland. Planując kampanię, klient korzysta z platformy IDS, dostarczanej przez IBO. Instytut zapewnia stałą aktualizację i autoryzację danych z badania.
Dzięki Outdoor Track uzyskujemy następujące wskaźniki mediowe: liczbę kontaktów, częstotliwość oraz zasięg kampanii. Pozwalają one porównać efektywność reklamy outdoorowej z innymi mediami, a co za tym idzie stale zwiększać skuteczność działań.
Badanie Outdoor Track
OfertaBadanie oglądalności OOH w 3 krokach:
Badania Outdoor Track na podstawie 3 zmiennych:
Outdoor Track odwzorowuje stan rzeczywisty a nie deklaracje
Outdoor Track odwzorowuje stan rzeczywisty a nie deklaracje
W Outdoor Track pomiary przebiegają niezależnie od deklaracji respondenta. Właśnie dlatego dają precyzyjny obraz rzeczywistości w porównaniu do badań deklaratywnych.
![](/photo/d5cc049d1be6c220bcdab5df545d4f0a.jpg)
Aglomeracje
![](/photo/7c33e635624fd3a3f7c33bf707cde765.717x.jpg)