Sieci dedykowane
ProduktySieci dedykowane Clear Channel Poland pozwalają na precyzyjne dotarcie do określonej grupy docelowej, dzięki wyselekcjonowanym lokalizacjom dobranym specjalnie do Twojej kampanii.
City Young
– wiemy, jak trafić do młodych
City Young to sieć dedykowana młodzieży w wieku od 16 do 24 lat – osobom najczęściej uczącym się, ceniącym sobie wolność i podatnym na trendy. Członkowie tej grupy wiele czasu spędzają z rówieśnikami w określonych lokalizacjach przestrzeni miejskiej.
Precyzyjne rozmieszczenie nośników w często odwiedzanych przez młodzież miejscach pozwala zwiększyć skuteczność kampanii nawet o 50% w stosunku do tradycyjnych kampanii wykorzystujących citylighty.
Lokalizacja City Young

Lokalizacja City Young
- szkoły średnie,
- uczelnie wyższe, akademiki,
- puby, kluby i kawiarnie,
- kina.
Sieć City Young w Clear Channel Poland wybrały już takie marki jak: Reebok, Troll, Big Star, Adidas czy Knorr.
City Lejdis
– rozumiemy kobiety
City Lejdis to sieć dedykowana mieszkankom największych miast w wieku od 25 do 45 lat. Ich dochody znacznie przekraczają średnią krajową, a zakupy są dla nich nie tylko obowiązkiem, ale i przyjemnością. To czyni je interesującą dla reklamodawców grupą odbiorców. Wykorzystanie sieci City Lejdis zapewnia lepsze o około 50% rezultaty w porównaniu do standardowych nośników citylight.
Lokalizacja City Lejdis
Lokalizacja City Lejdis
- centra handlowe,
- sieciowe sklepy odzieżowe i obuwnicze,
- sieciowe drogerie i salony fryzjerski,
- kluby fitness/siłownie.
Sieć City Lejdis od Clear Channel Poland wybrały już takie marki jak: Oriflame, Olay, Garnier, Wella, Milka, Lidl, Ziaja.

City DINKs
– wspieramy nowoczesny styl życia par
DINKs (double income, no kids – pol. podwójny dochód, bez dzieci)
City DINKs to sieć dedykowana parom, które zamieszkują duże miasta i nie posiadają dzieci. To osoby w wieku od 25 do 35 lat, które cechuje aktywność zawodowa, wysokie zarobki, nastawienie na sukces i zamiłowanie do prestiżowych marek. Chętnie sięgają po nowości, a cena nie jest dla nich decydującym kryterium zakupu.
DINKs to bardzo wartościowa, lecz trudno uchwytna grupa. Dotrzesz do niej dzięki sieci dedykowanej City DINKs, która zapewnia aż o 50% większą skuteczność niż standardowa kampania bazująca na citylightach.
Lokalizacja City DINKs

Lokalizacja City DINKs
- centra biurowe,
- firmy ubezpieczeniowe, banki,
- kluby fitness / siłownie,
- teatry / filharmonie, kina, kasyna,
- galerie handlowe, restauracje,
- biura podróży, księgarnie,
Sieć DINK’s w Clear Channel Poland wybrały już takie marki jak: Mentos, Sony, Pepsi, Mc Donald’s, Burn.
City Telecom
– towarzyszymy mobilnym odbiorcom
Sieć City Telecom kierowana jest do klientów branży telekomunikacyjnej. Dzięki niej marketerzy mogą precyzyjnie trafiać do potencjalnych (a także obecnych) klientów w największych miastach Polski. Na podstawie analizy ruchu osób należących do grupy docelowej umieszczamy nasze nośniki reklamowe w najkorzystniejszych dla reklamodawców miejscach.
Lokalizacja City Telecom
Lokalizacja City Telecom
- okolice salonów sieci telekomunikacyjnych,
- okolice serwisów.

City Silvers
- wspieramy decyzje aktywnych seniorów 50+
City Silvers to wykształcona grupa ze stabilnym i relatywnie wysokim dochodem, prowadząca aktywne życie towarzyskie i rodzinne. Silversi czasem potrzebują wsparcia, szczególnie w obszarze zdrowia. Są wierni markom, które polubili. Atrakcyjna grupa celowa dla wielu produktów, także szczególnych - jak leczenie czy ochrona zdrowia.
Sieć dedykowana jest odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku. To nowoczesne rozwiązanie umożliwia realizację skutecznej kampanii skierowanej do osób 50+ z uwzględnieniem wysokiej efektywności kosztowej.
Lokalizacja City Silvers

Lokalizacja City Silvers
- poczta,
- teatr/opera,
- szpitale,
- religia,
- centra kultury,
- przychodnie,
- apteki.
Pliki do pobrania
Specyfikacja druku plakatów
CITYLIGHT (CLT) 0.2 MB
pobierz PDF