W miarę jak grupa odbiorców innych kanałów medialnych ulega fragmentacji, reklama zewnętrzna jest nośnikiem przemawiającym bezpośrednio do konsumentów tam, gdzie akurat przebywają, stanowiąc środowisko, które jest bezpieczne dla marek i pozbawione obaw związanych z brakiem wiarygodności. Dzięki digitalizacji zasobów w połączeniu z rozwojem technologii, zaawansowanymi danymi i analizami grup odbiorców wzrosła trafność nośników reklamy zewnętrznej. Marki mogą teraz skuteczniej docierać bezpośrednio do klientów, dysponując jednocześnie nieosiągalnymi wcześniej możliwościami w zakresie elastyczności i kontroli.
Jeśli chcesz zoptymalizować planowanie mediów cyfrowych lub dopiero zaczynasz przygodę z Out of Home, przygotowaliśmy Poradnik Programmatic OOH zawierający wszystkie najnowsze dane, informacje i inspiracje na temat tego, jak marki mogą wykorzystać moc programmatic Out of Home do realizacji celów mediowych w sprzedaży wielokanałowej. Wypełnij formularz i pobierz poradnik Programmatic OOH Playbook.