Aktualności

Powrót do listy

Clear Channel partnerem akcji re-CYC(ling)

Data publikacji: 2014-10-15 Dodaj do ulubionych

Trwa akcja re-CYC(ling) w ramach III edycji kampanii DOTYKAM=WYGRYWAM, której organizatorem jest bieliźniana marka Panache. W niemal 100 salonach w całej Polsce (adresy na www.dotykamwygrywam.pl) znajduje się KOSZ NA BIUSTONOSZ. Każda Pani, która wyrzuci do niego swój stary, zużyty i źle dopasowany biustonosz otrzyma bon o wartości 20 zł na zakup nowego i idealnie dopasowanego biustonosza z oferty marek Panache. Wszystkie zebrane biustonosze zostaną sprzedane firmie budowlanej Leier, która wykorzysta je, jako alternatywne źródło energii w procesie produkcji. Całkowity zysk z recyklingu zostanie przekazany na rzecz stowarzyszenia Polskie Amazonki Ruch Społeczny, które wspiera walkę z rakiem piersi!


W ramach akacji na profilu facebook’owym sochic/panache trwa konkurs pt. „Billboard w wielki mieście”. W pięciu największych miastach w Polsce pojawiły się billboardy oraz citylighty zwiastujące akcję i kampanię. Zadaniem uczestników konkursu jest odnalezienie lokalizacji i zrobienie sobie zdjęcia z jednym z nich w tle. Trzy najciekawsze zdjęcia zostaną nagrodzone biustonoszem z oferty marek Panache. Codziennie rano na facebooku sochic/panache pojawia się mała podpowiedź, dotycząca lokalizacji. Konkurs trwa do końca kampanii DOTYKAM=WYGRYWAM, czyli do 31.10.2014 r.


Zapisz się do Newslettera Clear Channel.