Aktualności

Powrót do listy

Clear Channel Poland z nowymi platformami SSP: Vistar Media i Place Exchange

Data publikacji: 2025-01-22 Dodaj do ulubionych


Clear Channel Poland skutecznie kontynuuje rozwój w obszarze programmatic Digital Out of Home i poszerza ofertę ogłaszając integrację swojej powierzchni reklamowej z wiodącymi platformami Supply-Side Platform (SSP): Vistar Media i Place Exchange.

Integracja realizowana za pośrednictwem platformy Clear Channel LaunchPAD to kolejny strategiczny krok w kierunku umocnienia silnej pozycji na polskim rynku programmatic Digital OOH. Clear Channel Poland jest liderem pod względem liczby zrealizowanych w tym modelu kampanii - ponad 55 dla klientów z różnych branż. Dzięki nowym partnerstwom, umożliwia reklamodawcom łatwy dostęp do swojej cyfrowej powierzchni reklamowej na wielu platformach. Poszerzenie dystrybucji poza Broadsign, pozwala na realizację precyzyjnie targetowanych kampanii opartych na danych w Polsce oraz Europie. Współpraca ta zapewnia obecność Clear Channel Poland w większości platform DSP, oferując większą elastyczność i zasięg w ramach strategii omnichannel.

„Integracja z Vistar Media i Place Exchange to przełom dla Clear Channel Poland. Poszerzamy nasze kanały dystrybucji, odpowiadając na rosnące zapotrzebowanie na rozwiązania programmatic DOOH. Reklamodawcy mają teraz jeszcze większą swobodę dostępu do naszej powierzchni reklamowej poprzez preferowane DSP, maksymalizując efektywność kampanii dzięki precyzyjnemu targetowaniu oraz dynamicznej optymalizacji treści w czasie rzeczywistym” - komentuje Ewa Sadowska, Head of Product w Clear Channel Poland.

Nowe partnerstwa obowiązują od stycznia bieżącego roku i wpisują się w strategię firmy, która koncentruje się na dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań reklamowych i stawia na najwyższą jakość oraz elastyczność w realizacji kampanii Digital OOH.

Zapisz się do Newslettera Clear Channel.