Aktualności

Powrót do listy

Clear Channel Poland wygrywa przetarg i kontynuuje współpracę z Unibail-Rodamco-Westfield

Data publikacji: 2024-12-11 Dodaj do ulubionych

 

Clear Channel Poland, jeden z liderów rynku reklamy zewnętrznej, ogłasza wygraną w przetargu na obsługę nośników digitalowych w centrach handlowych należących do Unibail-Rodamco-Westfield w Polsce (URW).

W ciągu najbliższych siedmiu lat Clear Channel Poland będzie udostępniać powierzchnię reklamową na nowoczesnych nośnikach cyfrowych w centrach handlowych URW: Westfield Arkadia, Westfield Mokotów, Wroclavia oraz Galeria Wileńska.

Wygrana w przetargu oznacza kontynuację współpracy Clear Channel Poland z URW, co jest dowodem zaufania i uznania, jakim firma cieszy się na rynku. Łącznie oferta współpracy obejmuje 45 digitalowych nośników: 35 nośników wewnętrznych typu totem (łącznie 68 ekranów), 2 spektakularne nośniki zewnętrzne, 8 spektakularnych nośników wewnętrznych (10 ekranów). Wszystkie z nich wyposażonych są w zaawansowane technologicznie funkcje, takie jak DOOH Live oraz efekt 3D, który można zobaczyć m.in na najnowszym nośniku na Rotundzie w Westfield Mokotów. Nośnik ten wyróżnia się innowacyjnym designem oraz wyjątkową jakością wyświetlanych treści, idealnie wpisując się w najwyższe standardy centrów handlowych URW.

Clear Channel Poland w ramach swojej oferty udostępnia nowoczesne nośniki digitalowe, łącznie w 27 centrach handlowych premium na terenie kluczowych aglomeracji w Polsce. Jest to atrakcyjna przestrzeń dla reklamodawców, którzy mogą dotrzeć do swoich odbiorców w kluczowym momencie podejmowania decyzji zakupowych.

"Przedłużenie współpracy z URW to dla nas ogromne wyróżnienie i potwierdzenie naszej pozycji w branży reklamy OOH i Digital OOH. Wygrana w tym prestiżowym przetargu pokazuje, że nasze zaangażowanie w dostarczanie innowacyjnych, efektywnych i najwyższej jakości rozwiązań reklamowych znajduje uznanie w oczach naszych partnerów. Dziękujemy Unibail-Rodamco-Westfield za zaufanie i cieszymy się na kolejne lata owocnej współpracy." – skomentowała Joanna Szymańska, Development, Operations and Product Director w Clear Channel Poland.

„Bardzo cieszymy się na dalszą współpracę z Clear Channel Poland. Jesteśmy przekonani, że kontynuacja naszych wspólnych działań w zakresie reklamy DOOH pozwoli nam nie tylko na osiąganie kolejnych sukcesów, ale także wdrażanie nowych, innowacyjnych rozwiązań. Clear Channel Poland to nasz wieloletni, zaufany partner mediowy, a przyznanie firmie tytułu Biura Reklamy OOH Roku 2024 pokazuje konsekwencję w realizacji jej strategii digitalizacji, która jest nam tak bliska” – dodaje Agata Jukowska, Deputy Head of Westfield Rise.

Od wielu lat Clear Channel Poland kreuje nowoczesny krajobraz reklamy OOH i Digital OOH, wspierając marki w skutecznym osiąganiu ich celów. Firma konsekwentnie rozwija swoją ofertę, wprowadzając innowacyjne rozwiązania oraz wyznaczając nowe standardy w branży. Wygrana w przetargu dla centrów handlowych URW jest kolejnym krokiem w realizacji strategii oferowania najwyższej jakości usług na polskim rynku.



Zapisz się do Newslettera Clear Channel.