Jan Rojewski dołącza do Clear Channel Poland jako Dyrektor sprzedaży agencyjnej
Data publikacji: 2025-04-14 Dodaj do ulubionych
Od połowy kwietnia br. do zespołu Clear Channel Poland dołączył Jan Rojewski, obejmując stanowisko dyrektora sprzedaży agencyjnej.
Jan Rojewski to doświadczony menedżer i ekspert w obszarze mediów i reklamy z niemal 20-letnim stażem. Pracował po stronie agencji, domów mediowych i wydawnictw – przez ostatnich osiem lat był związany z Bonnier Business Polska, gdzie jako dyrektor agencyjny, a następnie dyrektor handlowy, odpowiadał m.in. za przychody reklamowe oraz działania w obszarze eventów i sponsoringu. Wcześniej pełnił funkcję kierownika departamentu sprzedaży agencyjnej w Wirtualnej Polsce.
– Bardzo się cieszę, że dołączam do zespołu Clear Channel Poland. Wierzę, że razem stworzymy zgrany zespół sprzedaży, który będzie blisko klientów, rozpoznając ich potrzeby i dostarczając w odpowiedzi ciekawe i innowacyjne rozwiązania – komentuje Jan Rojewski.
– Jan wniesie do naszego zespołu cenne doświadczenie oraz świetne zrozumienie rynku agencyjnego. Jestem przekonany, że jego kompetencje pomogą nam jeszcze skuteczniej odpowiadać na potrzeby klientów i wzmacniać naszą pozycję na rynku reklamy zewnętrznej – dodaje Filip Hołowczyc, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Clear Channel Poland.
Dyrektor sprzedaży agencyjnej będzie odpowiadać za współpracę z domami mediowymi oraz rozwój zespołu sprzedaży, wykorzystując swoją ekspercką wiedzę branżową oraz bogate doświadczenie menedżerskie w budowaniu silnych i zaangażowanych zespołów.