Aktualności

Powrót do listy

Clear Channel Poland częścią największej globalnej kampanii DOOH – #OurSecondChance

Data publikacji: 2020-07-31 Dodaj do ulubionych

Clear Channel Poland przyłączyła się do inicjatywy organizacji World Out of Home Organization (WOO). Celem akcji #OurSecondChance jest zwrócenie uwagi na to w jaki sposób pandemia COVID-19 zmieniła podejście globalnej społeczności do otaczającej rzeczywistości. Kampania jest już dostępna na sieci nośników City Digital firmy Clear Channel Poland w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Łodzi i Katowicach.


Stopniowy powrót do przestrzeni miejskiej skłania do refleksji nad tym, jak okres izolacji wpłynął na nasz styl życia. #OurSecondChance stawia pytania o to, czy ludzkości uda się utrzymać wartości, takie jak poczucie wspólnoty czy troska o środowisko, gdy zagrożenie związane z pandemią minie.


Kampania to efekt współpracy międzynarodowej organizacji zrzeszającej firmy reklamy zewnętrznej World Out of Home Organization i brytyjskiej agencji kreatywnej New Commercial Arts. Akcja jest wspierana przez firmy z sektora Out of Home na całym świecie, które bezpłatnie udostępniły organizatorom swoje nośniki. Szacunkowa wartość działań reklamowych to 25 mln dolarów. Kampania będzie promowana w Europie, Ameryce Północnej i Południowej, Afryce, Azji, Australii i Oceanii, co czyni #OurSecondChance jedną z największych inicjatyw branży w historii. Za produkcję i dystrybucję odpowiada firma Grand Visual. Clear


Channel Poland na rzecz lokalnych społeczności


Hasła promujące kampanie #OurSecondChance będą emitowane na wszystkich nośnikach typu City Digital, znajdujących się w ofercie Clear Channel Poland. Sieć obejmuje 5 polskich aglomeracji (Warszawa, Kraków, Poznań, Łódź i Katowice).


- DOOH to dziś niezwykle skuteczne i jakościowe medium umożliwiające dotarcie do dużej grupy odbiorców, a jednocześnie zainteresowanie ich emitowaną treścią. Rozumiemy potencjał tego narzędzia, dlatego korzystając z naszej sieci City Digital, chcemy mówić o rzeczach ważnych i mających wpływ na społeczności lokalne, w których jesteśmy obecni – mówi Michał Kaliński, Dyrektor Sprzedaży w Clear Channel Poland.


#OurSecondChance to kolejny przykład zaangażowania Clear Channel Poland w akcje związane z obecna sytuacją epidemiologiczną na świecie. Z początkiem marca firma udostępniła swoje nośniki na potrzeby działań informacyjnych Narodowego Funduszu Zdrowia (NFZ). We współpracy z artystą i grafikiem Pawłem Sadajem zainicjowała, także autorską kampanię „Razem damy radę” – DZIŚ #zostanwdomu aby JUTRO cieszyć się życiem, emitowaną na citylightach i digitalach miejskich Clear Channel Poland w 8 polskich miastach.


Archiwum

Zapisz się do Newslettera Clear Channel.