Aktualności

Powrót do listy

Dzień życzliwości na digitalach Clear Channel we Wrocławiu

Data publikacji: 2020-11-25
Dodaj do ulubionych Pobierz do PDF

Zaczynamy współpracę z miastem Wrocław! Cieszymy się tym bardziej, że to pierwszy w Polsce projekt tak szerokiego współdziałania miasta z dostawcą reklamy zewnętrznej.

 Współpraca zakłada promowanie miasta, jego akcji i wydarzeń na nośnikach digitalowych Clear Channel w najlepszych lokalizacjach. Spoty prezentujące inicjatywy miasta będą pojawiać się w sieci City Digital w ramach 15 kampanii lokalnych oraz 3 ogólnopolskich, które obejmą, prócz Wrocławia: Warszawę, Trójmiasto, Poznań, Kraków, Katowice oraz Łódź. Materiały będą wyświetlane na najnowocześniejszych nośnikach digitalowych w atrakcyjnych lokalizacjach. Zasięg całego projektu to miejska, ogólnopolska sieć City Digital, nośniki w 13 galeriach, a także spektakularne ekrany. Zaplanowaną na rok współpracę rozpoczyna kampania związana z obchodami @dzienzyczliwosci, który przypada 21 listopada.




Zapisz się do Newslettera Clear Channel i śledź na bieżąco wydarzenia ze świata Outdooru.