Aktualności

Powrót do listy

Pierwsza kampania na sieci City Traffic Clear Channel Poland.

Data publikacji: 2014-08-04 Dodaj do ulubionych

W sierpniu na nośnikach sieci City Traffic rozpoczęła się kampania kosmetyków samochodowych marki Sonax.


W skład sieci wchodzi 150 nośników, rozmieszczonych w Warszawie, Łodzi, Szczecinie, Krakowie, Górnośląskim Okręgu Przemysłowym, Poznaniu,Trójmieście i Wrocławiu. Zapewniają one 2,7 mln kontaktów na dobę, z czego 1,5 mln stanowią kontakty z transportu indywidualnego - samochodowego, zaś 1,2 mln to kontakty z komunikacji zbiorowej. Średnia kontaktów z jednym nośnikiem wynosi 18 tys. na dobę.


Piotr Wójcik, Kierownik Działu Marketingu PPH „PARYS”, mówi: "Widzę kilka podstawowych zalet sieci City Traffic. To przede wszystkim łatwość w planowaniu kampanii i poczucie bezpieczeństwa, bo wiem, że realizuję kampanię na najlepszych nośnikach 6x3 z oferty Clear Channel. Dla nas, jako firmy z branży motoryzacyjnej, sprzedającej kosmetyki samochodowe, jest niezwykle ważne, że City Traffic został stworzony w oparciu o natężenie ruchu."


 


Więcej informacji o City Traffic znajdziesz w naszym serwisie:
http://www.clearchannel.com.pl/nasza-oferta/rozwiazania/city_traffic

Zapisz się do Newslettera Clear Channel.