Aktualności

Powrót do listy

Światowa sieć nośników DIGITAL Clear Channel już w polskich galeriach handlowych

Data publikacji: 2015-02-26 Dodaj do ulubionych

Polscy reklamodawcy mogą już realizować kampanie na nowoczesnych ekranach cyfrowych z obszaru Digital Signage. W dniu 18 lutego br. odbyła się premierowa odsłona światowej sieci nośników DIGITAL Clear Channel w galeriach handlowych. Gośćmi specjalnymi wydarzenia byli William Eccleshare, CEO Clear Channel Outdoor Worldwide oraz John Entwistle, Director of Development Clear Channel Outdoor Worldwide. 



W trzech warszawskich galeriach handlowych - Galerii Mokotów, CH Arkadia i CH Wileńska stanęło 58 elektronicznych powierzchni reklamowych Digital Clear Channel. Nośniki Digital zostały rozmieszczone w galeriach zgodnie w modelem Malls Footfall & Visibility opracowanym przez Clear Channel UK w 2014 roku. Dzięki temu 100% klientów tych 3 galerii, czyli 50 mln osób rocznie, zobaczy reklamy wyświetlane na nowoczesnych ekranach cyfrowych. Kampanie reklamowe zrealizowane na nich mogą zapewnić wyjątkowo efektywny zasięg i najbardziej efektywny koszt dotarcia do audytorium vs. konkurencyjne media, jak TV czy Internet.


„Zauważamy duży potencjał polskiego rynku, który dynamicznie się rozwija. Dlatego ogromnie cieszy nas fakt, że również Polska dołączyła jako 19-ty kraj do grona państw operujących ponad 5 000 ekranów Clear Channel w 200 najbardziej prestiżowych galeriach handlowych na całym świecie. Liczymy, że zaproponowana przez nas unikatowa oferta digitali spotka się z uznaniem konsumentów” – podkreślał podczas premierowej odsłony digitali William Eccleshare, CEO Clear Channel Outdoor Worldwide. 


Nowa oferta Clear Channel to oferta PREMIUM i ogromny potencjał dla reklamodawców


Sieć nośników DIGITAL Clear Channel stwarza reklamodawcom i domom mediowym nowe możliwości planowania elastycznego i ukierunkowanego przekazu reklamowego, który może być dostosowany do pory dnia, dnia tygodnia, weekendu, czy chociażby pogody. Dla agencji reklamowych to nowe pole do popisu dla kreatywnych i skutecznych rozwiązań dla mareki klientów.


„Reklama na elektronicznych powierzchniach reklamowych Clear Channel w galeriach handlowych to zdecydowanie reklama PREMIUM. Naszym klientom umożliwi ona dotarcie do 100% unikalnej widowni, którą możemy określić, opisać i zmierzyć. Dużym atutem naszej nowej oferty jest możliwość dynamicznego dostosowywania treści przekazu w określonym czasie i miejscu. Widzimy duży potencjał tego rozwiązania i stąd planujemy stopniowe zwiększanie liczby tych nośników w Polsce” – powiedziała Kalina Janicka, Prezes Clear Channel Poland


Nośniki Digital Clear Channel wyróżniają się na rynku dużym 65-calowym monitorem LCD, umieszczonym w nowoczesnym i eleganckim nośniku.  



W wydarzeniu wzięli udział nasi partnerzy technologiczni w projekcie: firma Elisa Videra, z której przyjechali Pekka Haataja Vice President Elisa Videra UK i Eero Rask Business Area Director. 



Partnerami akcji w Galerii Mokotów były Duka i Sephora.



Zdjęcia:AKPA


Zapraszamy również do zapoznania się z wywiadem, którego udzielił William Eccleshare dla dziennika Rzeczpospolita.



Źródło: Rzeczpospolita Online

Archiwum

Zapisz się do Newslettera Clear Channel.