Cannes Lions 2017
zwycięzcy prestiżowej nagrody Outdoor Lions
Data publikacji: 2017-07-03
Dodaj do ulubionych
Clear Channel już po raz 8. jest sponsorem największego na świecie festiwalu reklamowego Cannes Lions.
Poznaj tegorocznych zwycięzców Outdoor Lions!
Grand Prix
Twitter - kampania promująca markę Twitter San Francisco
Grand Prix
„Fearless Girl” to najbardziej nagradzana kampania podczas tegorocznego Festiwalu. Zrealizowana przez Mc Cann New Yourk dla State Street Global Advisors, zwraca uwagę i promuje pozycję kobiet w biznesie. Symbolem kampanii jest nieustraszona dziewczynka, której posąg stanął 8 marca, w Dzień Kobiet na Wall Street.
Gold Lion
THE KRAFT HEINZ COMPANY | DAVID
AEROMEXICO | OGILVY & MATHER
MAN LATIN AMERICA | ALMAPBBDO
DER TAGESSPIEGEL | SCHOLZ & FRIENDS
NIKE | BBH
TIGO-UNE | GREY COLOMBIA
DEUTSCHE TELEKOM | SAATCHI & SAATCHI
MARS PET | ALMAPBBDO
IKEA CANADA | LEO BURNETT TORONTO
HEINEKEN ASIA PACIFIC PTE. LTD. | MARCEL SYDNEY