Clear Channel Poland rozbudowuje ofertę nośników digital we współpracy z Shell
Data publikacji: 2024-07-08 Dodaj do ulubionychClear Channel Poland, jeden z liderów na rynku reklamy zewnętrznej Out of Home i Digital Out of Home w Polsce, ogłasza nawiązanie pięcioletniej współpracy z Shell. W ramach tej współpracy, na stacjach paliw Shell w ośmiu największych polskich miastach zostaną zainstalowane nowoczesne nośniki digital.
Kilkadziesiąt nowoczesnych nośników digital zostanie zainstalowanych w kluczowych aglomeracjach w Polsce: w Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Szczecinie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach oraz Łodzi. Pierwsze z nich pojawiły się już w maju tego roku. Nośniki na stacjach Shell będą stanowić integralną część oferty City Reach Network, największej w Polsce sieci cyfrowych nośników Clear Channel Poland. Dzięki strategicznemu umiejscowieniu stacji Shell w kluczowych punktach miast, takich jak ruchliwe ulice, parkingi i stacje transportu publicznego, reklamy będą widoczne dla szerokiego grona odbiorców.
Reklama na nośnikach, zlokalizowanych na stajach Shell zapewni dotarcie do różnorodnej grupy klientów: Kierowcy i właściciele samochodów - idealna grupa docelowa dla firm motoryzacyjnych, ubezpieczeniowych, finansowych oraz dostawców produktów związanych z pojazdami. Podróżujący - osoby w trasie, często potrzebujące usług gastronomicznych, hotelarskich czy zakupów w drodze, co stanowi doskonałą okazję dla reklamodawców z tych sektorów. Miejscowi mieszkańcy - regularnie odwiedzający stacje paliw, co pozwala na budowanie lojalności wobec lokalnych produktów i usług.
Nowoczesne nośniki digital będą wykorzystywać zaawansowany ekosystem reklamowy Broadsign, umożliwiający dynamiczne i kontekstowe dopasowanie treści, takie jak DOOH Live czy efekty 2D/3D. To pozwala na tworzenie angażujących i efektownych kampanii reklamowych. Clear Channel Poland oferuje możliwość zakupu powierzchni reklamowej zarówno w kanale direct, jak i programmatic. Ta współpraca podkreśla zaangażowanie Clear Channel Poland w dostarczanie innowacyjnych rozwiązań reklamowych, które odpowiadają na potrzeby dynamicznie zmieniającego się rynku.
"Współpraca z firmą Shell to dla nas strategiczny krok w kierunku rozbudowy sieci cyfrowych nośników reklamowych w Polsce. Dzięki tej kooperacji, możemy zaoferować naszym klientom jeszcze większy zasięg i skuteczność kampanii reklamowych, docierając do szerokiego grona odbiorców w kluczowych lokalizacjach miejskich” - mówi Magdalena Bandurska, Head of Development w Clear Channel Poland.
„Instalacja nowoczesnych nośników digital od Clear Channel Poland jest istotnym krokiem w budowaniu pozytywnych doświadczeń naszych klientów. Dzięki nawiązaniu współpracy zyskamy możliwość atrakcyjnego prezentowania oferty klientom dopasowaną specjalnie do ich potrzeb” – mówi Justyna Goraj, dyrektorka marketingu Mobility w Shell Polska.
Clear Channel Poland to polski oddział światowego lidera reklamy zewnętrznej Clear Channel Internatonal. Od ponad 20 lat zapewnia skuteczną komunikację marek z konsumentami. W swoim portfolio posiada ogólnopolską sieć nośników klasycznych, digitalowych oraz reklamę tranzytową. Poprzez sukcesywny rozwój jakościowej sieci nośników digital w przestrzeni miejskiej i Galeriach Premium oraz wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań technologicznych, stale optymalizuje ofertę zapewniając precyzyjne, elastyczne i szybkie dotarcie do pożądanej widowni oraz realizację celów reklamodawców. Więcej: https://clearchannel.com.pl
Shell to globalna grupa spółek energetycznych i petrochemicznych, prowadząca działalność w ponad 70 krajach. Firma wykorzystuje zaawansowane technologie i nowatorskie podejście, aby budować zrównoważoną przyszłość energetyczną. Shell w Polsce operuje aktualnie ponad 450 stacjami oferującymi najwyższej jakości paliwa, bogatą ofertę kawową oraz asortyment produktów spożywczych i motoryzacyjnych. W 2023 r. po raz 13. Shell został nagrodzony Gwiazdą Jakości Obsługi, co potwierdza zaufanie klientów do marki. Shell dysponuje również szeroką gamą olejów i smarów do samochodów i dla przemysłu, a do klientów biznesowych skierowana jest oferta kart paliwowych, usług drogowych i innych rozwiązań dla flot w ramach programu Shell Card. Ponadto w Krakowie działa Shell Business Operations, jedno z największych centrów nowoczesnych usług dla biznesu w Polsce: 5000 pracowników stanowi wsparcie dla grupy Shell globalnie w obszarach finansów, logistyki, zakupów, procesów kadrowych, obsługi klientów, jak również w komunikacji zewnętrznej czy wewnętrznej. W 2022 roku praktyki Shell Polska w obszarze zrównoważonego rozwoju znalazły się w raporcie „Odpowiedzialny Biznes w Polsce. Dobre praktyki”. W tym roku Shell uzyskał również Biały Listek CSR. Global Compact Network Poland nadał Shell tytuł Rzecznika Standardu Etyki wyróżniający firmy, które konkurują w oparciu o transparentne zasady biznesowe, wiarygodność i wzajemną odpowiedzialność. Więcej: www.shell.pl