Aktualności
Powrót do listyClear Channel Poland już od maja w łódzkiej Manufakturze
Rozszerzamy swoje portfolio digitali premium o aglomerację łódzką. Już od maja w ofercie firmy pojawi się 12 ekranów reklamowych w Manufakturze. To kolejny krok w rozwoju sieci nośników DOOH (digital out-of-home) Clear Channel, dostępnych w kilkunastu galeriach handlowych premium w Warszawie, Trójmieście, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i od wiosny właśnie w Łodzi.
Manufaktura to wizytówka Łodzi i nowe centrum miasta, w którym przestrzeń kultury i wyrafinowanej rozrywki znakomicie łączy się ze światem handlu i rekreacji. To zarówno atrakcja turystyczna dla przyjezdnych, miejsce spotkań dla łodzian, gratka dla smakoszy i wielbicieli znanych marek. Manufaktura znana nie tylko w Polsce, ale i za granicą, dzięki niezwykłej rewitalizacji zabytkowych obiektów pofabrycznych.
Umowa Clear Channel Poland z właścicielem galerii, Union Investment, obejmuje 12 powierzchni reklamowych. Nowo oferowane nośniki, które będą dostępne już od maja, rozmieszczone są w głównych ciągach komunikacyjnych centrum. Pojawienie się w ofercie galerii premium Clear Channel aglomeracji łódzkiej to dowód, że firma konsekwentnie stawia za poszerzanie swojego zasięgu na rynku.
"Jesteśmy bardzo zadowoleni, że nasze portfolio powiększy się o nową aglomerację, szczególnie że mówimy tu o najbardziej rozpoznawalnym i prestiżowym punkcie w regionie, jakim jest Manufaktura. Łódź to nasza kolejna lokalizacja z galerią Premium, a zarazem duży krok w rozwoju oferowanych przez firmę digitali. Teraz możemy zagwarantować naszym klientom pełen zasięg ich kampanii, zapewniając im dotarcie do kupujących w 7 największych aglomeracjach Polski" – podkreśla Michał Kaliński, Dyrektor Sprzedaży w Clear Channel Poland.

Archiwum
- 2021-02-12Wraca widownia reklamy zewnętrznej!
- 2021-02-02Clear Channel Poland już od maja w łódzkiej Manufakturze
- 2021-01-29Gramy z Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy!
- 2020-11-26Nowość! W naszej ofercie spektakularne nośniki LED
- 2020-11-25Dzień życzliwości na digitalach Clear Channel we Wrocławiu
- 2020-11-25Pyszne.pl niestandardowo wzmacnia kampanię na citylightach Clear Channel
- 2020-07-31Clear Channel Poland częścią największej globalnej kampanii DOOH – #OurSecondChance
- 2020-04-10#ZostajemyWDomu dla Was
- 2020-02-05Dariusz Janczewski objął stanowisko CEO Clear Channel Poland
- 2020-01-17Clear Channel Poland wspiera kampanię #NoBeautyInPlastic
- 2019-05-07CLEAR CHANNEL OUTDOOR HOLDINGS, Inc. zaczyna działalność jako niezależna firma po rozłączeniu z iHeartMedia.
- 2018-11-05Clear Channel Poland patronem medialnym kampanii „Marnując żywność, marnujesz planetę”