DOOH jeszcze bardziej cyfrowy! Nowy model rozliczania kampanii
Data publikacji: 2023-03-29 Dodaj do ulubionychW ciągu ostatniej dekady kanał Out of Home przeszedł transformację dzięki szybkiej cyfryzacji. W miarę jak oczekiwania konsumentów migrują w kierunku doświadczeń wielokanałowych, kluczowe staje się, aby marki komunikowały się z użytkownikami zarówno w domu, jak i poza nim.
DOOH łączy wpływ i bezpieczeństwo nośnika zewnętrznego ze zwiększoną elastycznością i zasięgiem. Jest to klucz do integracji strategii komunikacji online i offline. Zmiana modelu rozliczenia DOOH i przyjęcie globalnego standardu jakim jest CPM DOOH jest ważnym krokiem na drodze do zautomatyzowania i integracji z cyfrowymi platformami zakupowymi. Jest też odpowiedzią na potrzebę nabywców mediów aby łączyć się z konsumentami, gdy są online i offline a w ten sposób zapewnić niezapomniane wrażenia związane z marką, i lepiej wpływać na zachowania zakupowe.