Aktualności
Powrót do listyPyszne.pl niestandardowo wzmacnia kampanię na citylightach Clear Channel
Data publikacji: 2020-11-25
Dodaj do ulubionych
Pobierz do PDF
W październiku na naszych Citylightach, City Digitalach oraz nośnikach SuperNet 6x3 ruszyła kampania Pyszne.pl
Dodatkowym, uatrakcyjniającym przekaz elementem są pomarańczowe dostawki w kształcie loga firmy, umieszczone na 128 konstrukcjach w Warszawie, Wrocławiu i Krakowie. Zwiększają one jednocześnie zauważalność reklamy i wzbudzają zainteresowanie przechodniów.

Archiwum
- 2021-02-12Wraca widownia reklamy zewnętrznej!
- 2021-02-02Clear Channel Poland już od maja w łódzkiej Manufakturze
- 2021-01-29Gramy z Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy!
- 2020-11-26Nowość! W naszej ofercie spektakularne nośniki LED
- 2020-11-25Dzień życzliwości na digitalach Clear Channel we Wrocławiu
- 2020-11-25Pyszne.pl niestandardowo wzmacnia kampanię na citylightach Clear Channel
- 2020-07-31Clear Channel Poland częścią największej globalnej kampanii DOOH – #OurSecondChance
- 2020-04-10#ZostajemyWDomu dla Was
- 2020-02-05Dariusz Janczewski objął stanowisko CEO Clear Channel Poland
- 2020-01-17Clear Channel Poland wspiera kampanię #NoBeautyInPlastic
- 2019-05-07CLEAR CHANNEL OUTDOOR HOLDINGS, Inc. zaczyna działalność jako niezależna firma po rozłączeniu z iHeartMedia.
- 2018-11-05Clear Channel Poland patronem medialnym kampanii „Marnując żywność, marnujesz planetę”