W sierpniu 2023 sieć City Digitali Clear Channel Poland obejmuje już 210 nowoczesnych nośników LED. Od kwietnia tego roku firma powiększyła swoje portfolio w tym zakresie o ponad 30%.
Data publikacji: 2023-08-21 Dodaj do ulubionychClear Channel Poland dynamicznie rozwija sieć City Digitali zlokalizowanych w przestrzeni miejskiej, skupiając się na dostarczeniu markom jakościowego rozwiązania, którego parametry umożliwiają zasięgową i skuteczną komunikację. Wzrost ilości nośników City Digital przekłada się na wzrost przychodów firmy. To ta część portfolio Clear Channel Poland, która notuje jedną z najwyższych, blisko 120% dynamikę wzrostu przychodów rok do roku.
Nośniki sieci City Digitali Clear Channel Poland zlokalizowane są w punktach komunikacyjnych o największym natężeniu ruchu pieszego. Firma, podążając za oczekiwaniami reklamodawców, poza stałym poszerzaniem zasięgu w 9 największych polskich aglomeracjach, rozbudowuje, również, sieć o urządzenia zlokalizowane w strategicznych punktach miast powyżej 100 tys. mieszkańców. W tym segmencie działania firmy skupione są na zapewnieniu markom możliwości realizacji kampanii w hubach komunikacyjnych miast na nośnikach zintegrowanych ze stacjami ładowania pojazdów elektrycznych. Portfolio firmy, w tym zakresie, obejmuje m.in. ekrany umieszczone na zielonych ekoelektrostacjach dających możliwość wygodnego ładowania pojazdu prądem z farmy wiatrowej w Darżynie. To efekt współpracy, którą firma nawiązała z firmą Pure City udostępniając markom rozwiązanie pozwalające na redukcję śladu węglowego.
„Sukcesywny rozwój sieci City Digital to efekt współprac nawiązanych z wieloma partnerami biznesowymi. I tak, w sierpniu nośniki sieci pojawiły się w strategicznych punktach komunikacyjnych Dworca Gdańskiego w Warszawie. W ostatnim czasie nawiązaliśmy, również, współprace z właścicielami miejskich sieci elektrostacji m.in. Pure City, Charge Europe oraz Screen Charge, co zaowocowało zwiększeniem potencjału zasięgowego sieci o ponad 30 nowoczesnych ekranów LED umieszczonych na ładowarkach samochodowych. Do końca tego roku zamierzamy uruchomić przynajmniej 10 kolejnych ekranów tego typu” - komentuje Joanna Szymańska, Development & Operations Director, Clear Channel Poland.
Zakup oferty wszystkich nośników digitalowych Clear Channel Poland możliwy jest zarówno w ramach sprzedaży bezpośredniej, jak i w kanale programmatic w ramach platformy reklamowej Clear Channel LaunchPAD. Kampanie z wykorzystaniem wszystkich ekranów digital oraz nośników klasycznych stanowiących ofertę Clear Channel Poland mogą być planowane z uwzględnieniem wskaźnika dopasowania do GC, affinity index, dzięki zastosowaniu innowacyjnego narzędzia jakim jest Clear Channel Radar®.