Aktualności

Powrót do listy

Wspólna kampania wizerunkowa Clear Channel Poland i Polenergii

Data publikacji: 2024-06-04 Dodaj do ulubionych


Clear Channel Poland i Polenergia łączą siły. Wspólne spoty wizerunkowe obu firm są emitowane na ponad 200 ekranach digitalowych zlokalizowanych w całym kraju. 


Clear Channel Poland to polski oddział światowego lidera reklamy zewnętrznej i jeden z pionierów obszaru Digital Out of Home w Polsce. 

Clear Channel od lat rozwija sieć nośników cyfrowych i rozwiązania technologiczne, które wykorzystuje w ramach swojej oferty. 

Od 1 stycznia 2024 roku Polenergia, największa polska prywatna grupa energetyczna, zasila nośniki cyfrowe Clear Channel Poland zieloną energią. Za jej dostawy odpowiada Polenergia Sprzedaż. 

– Współpraca Polenergii Sprzedaż ze światowym liderem outdooru pozwoli promować zrównoważone rozwiązania oparte na energii odnawialnej w tej branży i zarazem inspirować innych uczestników rynku do podejmowania podobnych działań. Dzięki długoterminowej umowie smart cPPA, którą podpisaliśmy, Clear Channel Poland może nie tylko znacząco obniżyć swój ślad węglowy, ale także wyróżnić się wśród konkurencji jako firma dbająca o przyszłość naszej planety. Jesteśmy dumni, że możemy w tym pomóc – mówi Robert Rutowicz, Wiceprezes Zarządu Polenergii Sprzedaż. 

Polenergia Sprzedaż podpisała z Clear Channel Poland długoterminowy kontrakt smart cPPA. To umowa zawarta przez odbiorcę energii bezpośrednio z jej wytwórcą. Oznacza to, że przez 5 kolejnych lat nośniki reklamowe należące do Clear Channel Poland będą zasilane energią z odnawialnych źródeł Polenergii. 

Zielona energia dla Clear Channel jest produkowana na Farmie Wiatrowej Dębsk, która składa się z 55 turbin o łącznej mocy 121 MW. Otwarta w zeszłym roku elektrownia to jedna z największych farm wiatrowych w Polsce. 

– Liczba ekranów cyfrowych w Clear Channel Poland dynamicznie rośnie, poszerzając naszą ofertę Digital Out of Home. Niesie to za sobą szereg nowych wyzwań, jak i możliwości. Zależy nam, aby oferować naszym reklamodawcom jak największy zasięg kampanii, jednak Polenergia S.A. Internal lokalizacja, jakość nośników oraz dbałość o środowisko naturalne, zawsze odgrywają dla nas szczególną rolę - nasza oferta out of home jest ofertą reklamy premium – mówi Magdalena Bandurska, Head of Development Clear Channel Poland. 



Polenergia – największa polska prywatna grupa energetyczna. Składa się z pionowo zintegrowanych spółek działających w obszarze wytwarzania energii z odnawialnych i niskoemisyjnych źródeł oraz sprzedaży energii elektrycznej dla klientów biznesowych i detalicznych. Polenergia jest pierwszym polskim przedsiębiorstwem, które podporządkowało swoją wizję rozwoju budowie zeroemisyjnej gospodarki. Strategicznym projektem realizowanym przez Grupę przy współpracy z Equinor jest budowa farm wiatrowych na Morzu Bałtyckim o łącznej mocy do 3000 MW. W 2018 roku gazeta Giełdy i Inwestorów „Parkiet” uhonorowała Polenergię nagrodą „Byka i Niedźwiedzia” dla najlepszej spółki z indeksu sWIG80. Więcej na www.polenergia.pl 

Clear Channel Poland – to polski oddział światowego lidera reklamy zewnętrznej. Od ponad 20 lat zapewnia skuteczną komunikację marek z konsumentami. W swoim portfolio posiada ogólnopolską sieć nośników klasycznych, digitalowych oraz reklamę tranzytową. Poprzez sukcesywny rozwój jakościowej sieci nośników digital w przestrzeni miejskiej i Galeriach Premium oraz wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań technologicznych, stale optymalizuje ofertę zapewniając precyzyjne, elastyczne i szybkie dotarcie do pożądanej widowni oraz realizację celów reklamodawców. Więcej: https://clearchannel.com.pl

 

Archiwum

Zapisz się do Newslettera Clear Channel.