Aktualności
Powrót do listyClear Channel Poland patronem projektu
NIESKOŃCZENIE NIEPODLEGŁA.
Firma Clear Channel Poland została oficjalnym Partnerem programu „Nieskończenie Niepodległa” zainicjowanego przez Ośrodek KARTA.
Celem programu, jest - w roku stulecia niepodległości Polski - ogólnopolska debata nad kondycją polskiej niepodległości, społeczeństwa i demokracji na przestrzeni ostatnich dziesięciu dekad. Historia okresu 1918-2018 opowiedziana zostanie w ścisłym kontekście niepodległości, z wyakcentowaniem momentów zasadniczych dla bytu niepodległego Rzeczpospolitej.
Jak stwierdził na konferencji prezes Ośrodka KARTA Zbigniew Gluza: „To nie powinna być rocznica honorująca moment sprzed stu laty, lecz całe stulecie i to, co my Polacy zrobiliśmy ze swoją niepodległością. Inicjatywa ma na celu oddanie głosu historii, nie będąc komentarzem współczesnym. Może być także metodą wyjścia poza podziały, jakie mają miejsce w Polsce”.
Osią ogólnopolskiej akcji opiniotwórczej, umożliwiającej podjęcie wspólnej debaty, ma być całoroczny, 52-odcinkowy cykl w „Rzeczpospolitej”, inicjujący i ściśle powiązany z kampanią medialną w Telewizji Polsat News, Radiu ZET oraz na portalu Histmag.org. Kampania ta interpretować ma przez cały 2018 rok w kontekście niepodległości stulecie 1918–2018 (osobny temat, ustawiony chronologicznie, na każdy tydzień roku); dodatek będzie ukazywał się w każdym piątkowym wydaniu „Rzeczpospolitej”. Clear Channel będzie promować program w ogólnopolskiej kampanii reklamy zewnętrznej przez cały 2018 rok.
Na wrzesień zaplanowano wydanie „Księgi Stulecia Niepodległości” – dwutomowej, ilustrowanej publikacji w projekcie Andrzeja Pągowskiego i Magdaleny Błażków, przedstawiającej 60 wydarzeń związanych z niepodległością. „Wybraliśmy 60 najważniejszych momentów w stuleciu 1918-2018. Nie będzie to prosta opowieść o stu latach historii Polski. Chcemy mówić o historii w ścisłym kontekście niepodległości i jej kondycji na przestrzeni ostatnich dziesięciu dekad” – powiedziała koordynatorka projektu Marta Markowska.
Partnerami programu są: firma Kreacja PRO ANDRZEJ PĄGOWSKI odpowiedzialna za linię kreatywną Programu z wykorzystaniem znaku, firma EDC Expert Direct Communication z Piotrkowa Trybunalskiego, odpowiedzialna za produkcję, dystrybucję i sprzedaż gadżetów promocyjnych z wykorzystaniem znaku, a także stworzenie strony internetowej programu www.nieskonczenieniepodlegla.pl. Akcję wspierają także: Dom Towarowy Bracia Jabłkowscy, Dom Spotkań z Historią, Fundacja Lanckorońskich, Fundacja Teresy Sahakian, Polsko - Amerykańska Fundacja Wolności/Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, Kancelaria Prawna Gessel.
Więcej informacji na temat projektu: http://www.nieskonczenieniepodlegla.pl/
Archiwum
- 2021-02-12Wraca widownia reklamy zewnętrznej!
- 2021-02-02Clear Channel Poland już od maja w łódzkiej Manufakturze
- 2021-01-29Gramy z Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy!
- 2020-11-26Nowość! W naszej ofercie spektakularne nośniki LED
- 2020-11-25Dzień życzliwości na digitalach Clear Channel we Wrocławiu
- 2020-11-25Pyszne.pl niestandardowo wzmacnia kampanię na citylightach Clear Channel
- 2020-07-31Clear Channel Poland częścią największej globalnej kampanii DOOH – #OurSecondChance
- 2020-04-10#ZostajemyWDomu dla Was
- 2020-02-05Dariusz Janczewski objął stanowisko CEO Clear Channel Poland
- 2020-01-17Clear Channel Poland wspiera kampanię #NoBeautyInPlastic
- 2019-05-07CLEAR CHANNEL OUTDOOR HOLDINGS, Inc. zaczyna działalność jako niezależna firma po rozłączeniu z iHeartMedia.
- 2018-11-05Clear Channel Poland patronem medialnym kampanii „Marnując żywność, marnujesz planetę”